Harvia Oyj:n vuosikertomus sisältäen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2019 on julkaistu

Pörssitiedotteet | 06.03.2020

Harvia Oyj:n pörssitiedote 6.3.2020 klo 14:00

Harvia Oyj:n vuosikertomus 2019 on julkaistu ja se on saatavilla yhtiön verkkosivuilta osoitteessa https://harviagroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja virallisen tilinpäätöksen, johon kuuluu konsernitilinpäätös ja emoyhtiön tilinpäätös. Lisäksi Harvia julkaisi vuosikertomuksen yhteydessä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2019.

Kaikki asiakirjat löytyvät tämän tiedotteen liitteistä PDF-tiedostona ja ovat saatavilla suomeksi sekä englanniksi yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://harviagroup.com/.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Tapio Pajuharju, tapio.pajuharju@harvia.fi, puh. +358 505 774 200
Talousjohtaja Ari Vesterinen, ari.vesterinen@harvia.fi, puh. +358 405 050 440

Harvia lyhyesti

Harvia on liikevaihdolla mitattuna yksi maailman johtavista sauna- ja spa-markkinoilla toimivista yhtiöistä. Yhtiön tuotemerkit ja tuotevalikoima ovat markkinalla hyvin tunnettuja ja yhtiön kokonaisvaltainen tuotevalikoima pyrkii vastaamaan kansainvälisen sauna- ja spa-markkinan tarpeisiin, sekä alan ammattilaisille että kuluttajille.

Harvian liikevaihto vuonna 2019 oli 74,1 miljoonaa euroa, liikevoitto 13,3 miljoonaa euroa ja oikaistu liikevoitto 13,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee noin 400 alan ammattilaista Suomessa, Kiinassa ja Hongkongissa, Romaniassa, Itävallassa, Yhdysvalloissa, Saksassa ja Virossa. Muuramessa Harvian pääkonttorin yhteydessä sijaitsee myös yhtiön suurin saunojen ja saunakomponenttien tuotantolaitos.